SELAMAT DATANG KE BLOG ALUMNI SMZ (1) 92-96

September 17, 2007

pic kengkawan ZS

memandangkan kita sume ni dah lama tak jumpa..kat sini ade aku siarkan pic yg melibatkan ahli..pic ni ade aku dapat dari miah...dan ade yg aku ambik dari paper..

***

1st...picture mimi (nik yasmin) ni budak kelas 5 hormat (monitor kelas aku dulu nih hehe) tak sangka mimi dah jadi model..Collections dari Ms Read..utk org yg obesiti je..saiz XL ke atas hehe...(miah merupakan penyumbang utama hasil jualan Ms Read nie)


***

ni lak pic abe Puiling (fazlin) yg eksiden ari tuh...wah makin tegap dan hensem abe puiling ni muahahahha...




***

ni pic abe john(siti khadijah) yg baru melangsungkan perkahwinan...wah serba putih gitu...ala2 siti lak dia muahahah...anyway congrats!!!


***

ni picture chuanch eiping sefamily...(betol ke aku eja nama dia nie) hebat sekarang dah jadi tokey....


***

ni pic masa parti BBQ umah pengKERUSI kita hehe iaitu puan Miah...wah kenyang giler!! bila buleh makan BBQ lagi ni miah wei????


***
ni pic arwah suami Jaja yang baru je meninggal dunia ari tu selepas 2 minggu je melangsungkan perkahwinan mereka..aku harap Jaja tabah ngan dugaan yg telah menimpanya..takziah dari kami semua!!
posted by Jawatankuasa Alumni SMZ (1) 92-96 at 4:45 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home